23 Ocak 2017 Pazartesi

BÜYÜK KONUŞMAMAK ÜZERİNE:

Bu blog ve facebook sayfasını oluştururken kafamda, gittiğim yerlerden kolayca güncelleme ve paylaşım yapabıleceğimi sanıyordum. Galiba kazın ayağı öyle değilmiş. Artık hostellerde müşteri kullanımına açık bilgisayar yok, el konur monur korkusu ile laptop falan da götürmeyince internet kafelere kaldım, artık onlar da az. Olanların da kameramı görmeme gibi bazı problemleri var. Buluta aktaracağım da, oradan seçip siteye yükleyeceğim de....bi yer buldum şu anda ama sayısı artan resimleri yüklemesi tabi ki vakit alıyor. Yetişmem gereken bir tren olduğu için onu bile bugün bitiremeyebilirim. Umarım İran'a gitmeden evvel bütün paylaşımımı bitirebilirim, zira orada Facebook yasak ve Blogspot'tan da emin değilim.


Bu meyanda halen doyurucu bir yazı ve resim paylaşımı yapamadığım için herkesten özür dilerim. Biraz büyük konuşup haddimi bilememişim. Geçtiğimiz Salı giriş yaptığım Gürcistan'da Batum, Kutaisi ve son 3 gündür de Tiflis'i dolaştım. Bu gece treni ile Erivan'a (Ermenistan) geçiyorum. Evet, biraz tartışmalı bir yer diyebilirim. Sebep hem rotam için en direkt geçiş oluşu, hem de vize konusunda tuhaf bir şekilde Azerbaycan'dan daha kolay oluşu. Şimdi işin siyaset kısmına girmeyeceğim. Belki daha sonra bazı izlenimlerimi aktarırım. Şimdilik hoşçakalın.


ON NOT TALKING BIG:

As I created this blog and the Facebook page, I thought in my head that I could easily give updates and share things. Apparently this would not be the case. Now hostels mostly don't have computers for customer use, I was afraid that it would be confiscated, so I did not have a laptop either. I'm stuck with internet cafes-which are getting rarer too-and the ones I can find have some problems of not being able to detect my camera. Uploading them to a cloud service, choosing among them to upload the site, etc...I found somewhere but it naturally takes time to upload all the pictures. I might not finish uploaing them as I have a train to catch this evening. I hope I can finish sharing before entering Iran, as Facebook is banned there and not sure about Blogspot either.

About this, I apologize everyone for not giving a comprehensive report and pictures. I have talked too big and did not know my place. Within Georgia which I had entered last Tuesday, I wandered in Batumi, Kutaisi and Tbilisi, in which I was for the last 3 days. This evening, by night train, I'm passing to Yerevan, Armenia. Yes, it's a kinda controversial place I might say, considering my country. The reason for this, it's a more direct place for my route and surprisingly easier on visa than Azerbaijan, given our relations. I won't be entering the realm of politics, maybe I can give some of my insight. Goodbye for now.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder